Ką daryti, jei prekė turi defektą arba neatitinka aprašymo?

Per kiek laiko galima pateikti prašymą dėl prekės defekto ar neatitikties?

Jei esate fizinis asmuo, t. y. vartotojas prašymą dėl prekės defekto arba neatitikties galite pateikti per 24 mėnesius nuo prekės gavimo, jei prekė naudojama namų ūkyje.

Jei esate juridinis asmuo arba ūkinės veiklos vykdytojas prašymą dėl prekės defekto arba neatitikties galite pateikti per 12 mėnesių nuo prekės gavimo, jei prekė skirta ir buvo naudojama profesinei ar ūkinei veiklai vykdyti ir pirkimo dokumentuose nenurodytas kitas terminas.

Kur galima pateikti prašymą dėl prekės defekto ar neatitikties?

Prašymą dėl prekės defekto ar neatitikties galima pateikti bet kurioje DEPO parduotuvėje Lietuvoje arba gamintojo techninės priežiūros centre. Su savimi būtina turėti pirkimą patvirtinantį dokumentą (kasos kvitą arba sąskaitą faktūrą) arba garantinį taloną, kuriame nurodytas pirkimo kvito numeris.
Jei dėl objektyvių priežasčių (prekė įrengta, sumontuota, paklota ir pan.) neįmanoma pristatyti į DEPO parduotuvę, prašymą galite pateikti elektroniniu būdu, siunčiant išsamų problemos aprašymą adresu online@depo-diy.lt, Prie prašymo būtina pridėti pirkimą patvirtinantį dokumentą (kasos kvitą arba sąskaitą faktūrą) ir defekto ar neatitikties nuotraukas.

Kokios yra prekės perdavimo sąlygos defekto ar neatitikties įvertinimui?

Prekė turi būti švari ir pilnos komplektacijos ir komplektiškumo (su visais priedais, be kurių neįmanoma prekės patikra, pvz., maitinimo įrenginiai, valdymo blokai ir kt.).
Kartu su preke turi būti pateiktas pirkimą patvirtinantis dokumentas (pirkimo dokumento originalas arba DEPO patvirtinta kopija) ir garantinis talonas (jei toks buvo išduotas).

Kaip vertinamas prekės defektas ar neatitiktis?

Prekės defektą ar neatitiktį DEPO remonto centre arba gamintojo techninės priežiūros centre vertina atitinkamą kvalifikaciją ir patirtį turintys specialistai, atlikdami prekės diagnostiką ir tikrindami jos veikimą. Vartotojas, nesutikdamas su DEPO ar gamintojo vertinimu, turi teisę užsakyti nepriklausomą ekspertizę.

Per kokį terminą defektas ar neatitiktis pašalinami?

Jei prekės remontą atlieka DEPO, defektas ar neatitiktis pašalinami per trumpiausią įmanomą laiką, bet ne ilgesniau kaip per 10 darbo dienų.
Jei prekės remontą atlieka kitas paslaugų teikėjas, defektas ar neatitiktis pašalinami per protingą laiką, bet ne ilgiau kaip per 30 kalendorinių dienų.
Jei defekto pašalinimui būtina užsakyti atsargines dalis, prašymo išnagrinėjimo ir defekto pašalinimo terminas, iš anksto suderinus su Jumis, gali būti pratęstas proporcingai laikui, reikalingam šioms dalims gauti.
Informuojame, kad remonto laikotarpiu pakaitinė prekė nesuteikiama, nes tokios pareigos nenumato galiojantys teisės aktai ar garantijos sąlygos.

Kas vyksta, jei prekės defekto pašalinti neįmanoma?

Jei prekė yra nepataisoma (dėl defekto pobūdžio arba konstrukcijos ypatumų), Jums bus pasiūlyta ją pakeisti tokia analogiška arba kita preke. Jei prekės pakeisti nebus įmanoma, Jums bus grąžinta už ją sumokėta pinigų suma.

Ar galima iš karto prašyti grąžinti pinigus už prekę?

Pirmiausia Jūs turite teisę prašyti DEPO pašalinti prekės trūkumą (atlikti nemokamą remontą) arba pakeisti prekę. Jei neįmanoma pašalinti prekės trūkumo, už kuriuos atsakomybę prisiima gamintojas arba DEPO, tuomet turite teisę prašyti proporcingai sumažinti prekės kainą arba nutraukti sutartį ir atgauti visą sumokėtą sumą. Pinigų grąžinimas atliekamas per 14 kalendorinių dienų nuo sprendimo priėmimo.

Kokiais atvejais gali būti atsisakyta nemokamai suremontuoti ar pakeisti prekę arba grąžinti už ją pinigus?

Jei prekės defektas ar neatitiktis atsirado dėl netinkamo prekės įrengimo, surinkimo, naudojimo, transportavimo ar pan.
Prekės defektas atsirado dėl bandymo savarankiškai sutaisyti arba išardyti prekę.
Kai vartotojas prekę naudojo su verslu, prekyba, amatu ar profesija susijusiais tikslais arba kai juridinis asmuo prekę naudojo ūkinėje (komercinėje) arba profesionalioje veikloje, nenumatytoje prekės naudojimo taisyklėse, instrukcijoje, ant pakuotės ir pan.

Kaip galima sužinoti prašymo nagrinėjimo statusą?

Jei prašymas dėl prekės defekto ar neatitikties pateiktas DEPO prašymo nagrinėjimo statusą galite sužinoti susisiekę su mumis (kontaktinė informacija nurodyta mūsų interneto svetainėje: https://depo-diy.lt Taip pat galite kreiptis į DEPO parduotuvę.

Jei prašymas dėl prekės defekto ar neatitikties pateiktas gamintojo techninės priežiūros centrui dėl nagrinėjimo statuso kreipkitės tiesiogiai į techninės priežiūros centrą, kuriam perdavėte prekę.

Kaip galima sužinoti, kad prašymas dėl prekės defekto ar neatitikties buvo išnagrinėtas?

Informaciją apie išnagrinėtą prašymą gausite Jums patogiu būdu: SMS žinute, el. paštu, laišku arba telefonu. Informacijos gavimo būdą galėsite pasirinkti pildydami prašymą.

Per kiek laiko reikia atsiimti prekę iš techninės priežiūros centro?

Prekę iš techninės priežiūros centro būtina atsiimti per 14 kalendorinių dienų nuo pranešimo (skambučio, SMS žinutės, el. laiško arba laiško) apie remonto užbaigimą arba sprendimo priėmimą gavimo.

Kokius dokumentus būtina pateikti, atsiimant suremontuotą prekę?

Atvykus atsiimti suremontuotos prekės, privaloma pateikti prašymo originalą arba DEPO pranešimą apie išnagrinėtą pareiškimą.

Kur galima atsiimti suremontuotą prekę?

Gavę pranešimą apie išnagrinėtą prašymą, suremontuotą prekę galite atsiimti toje pačioje DEPO parduotuvėje arba įgaliotajame techninės priežiūros centre, kuriame prekę atidavėte.